Fototriss: Stängd



I den här veckans fototriss så är temat STÄNGD


Det första jag kom att tänka på är en dörr som är stängd, vilket nog många gör.






Därför blir första bilden EN STÄNGD BLÅ DÖRR som jag tog i Ängelsberg i somras.






Andra bilden får bli ett foto på parkerade bilar i Barcelona och en INSTÄNGD BIL




Tredje bilden är mitt barnbarns (7 år) förslag: INSTÄNGD BAKOM SOFFAN och
hon fick agera statist till sitt förslag.


Kolla in fler bilder på temat STÄNGD http://fototriss.blogspot.com/2011/01/fototriss-del-122-stangd.html#links 




#1 - - Lena Rollmar:

Oj den andra bilden visar verkligen en instängd situation!

#2 - - Barnens Hjältar:

Haha, undrar hur länge bilden fick stå där innan den kom ut :P

Har sett liknande parkeringar i flertalet Europeiska länder :-)

Ha en fin söndag!

#3 - - Anna ..susar in..:

Himmel den bilen blir inte lätt att få ut du..men lilla barnbarnet är väl vig som en katt kan jag tro :)

#4 - - Gammelsmurfen:

Gillar färgen på dörren :-)

#5 - - Eva:

Vi blev instängda på en parkering i Tyskland i somras då var det mm passning för att komma ut. Fick hjälp av en tysk som dirigerade ut oss. Då hjälpte det inte ens med parkeringshjälp fram o bak för pep o tjöt hela tiden. Då kan man hålla sig för skratt...

#6 - - Camilla - Bilder Av Livets Lust:

hahaha....gillar fotot från Barcelona...

Undra just hur länge den bilen fick stå instängd!

#7 - - Ma.links:

Haha oj va den bilen stod trångt! :D

#8 - - Barbro S:

Fin varierad tolkning av temat. Gillar den parkerade bilen, jag blir glad men det blir nog inte den som äger fordonet:).

#9 - - Ninni:

Stackars han/hon som har bilen instängd=)



Fin blogg du har..jag vill ha en ny header, får flörta med sonen.



Ha en sköön söndag!

#10 - - Ninni:

Kollade in sidan du tipsade om..där fanns ju lite att välja på=)



Men har redan frågat sonen, får se vad han hittar på!



Men bakgrunder kan man ju hämta där, har även en bra sajt jag brukar hämta www.grsites.com



Ha det gott

#11 - - Pysselfarmor:

herregu' och komma tillbaka till bilen och det ser ut sådär...kanske få vänta i flera timmar innan någon av de andra kommer...fy 17.

Härlig bild på tjejen vilken skådespelerska...ser ju trött ut av att stå där i flera timmar också ;-)

#12 - - Christina:

Härliga bilder! Tycker speciellt om den blåa färgen på dörren i första bilden.

#13 - - Jah Hollis:

Det var stor variation på dom trissbilderna. Jag ha en känsla av att man har lite "knuffmån" på parkerade bilar i spanska städer så att man ta sig ur en sådan belägenhet.