En tvåhjuling på ingång.............

 
Då var vi mitt i veckan.............
 
Helmulet och lite småkyligt men jag tycker det är bra.
För det går att jobba utan att man håller på att smälla av i värmen.
 
Jag hämtade ut min burk med folsyra som jag beställde på nätet igår.
Så jädra smidigt men samtidigt är det ju inte bra för butikerna om man
näthandlar för mycket. Jag försöker hålla mig ifrån det men nu var det ju slut
på folsyra på apoteket som jag besökte igår.
 
 
 
I helgen som kommer är det Carweek i Rättvik. Den pågår för fullt och vi
hade tänkt att åka dit på fredag. Men nu är det ändrade planer.
 
Vi kommer att styra kosan mot Skåne istället.
Närmare bestämt Höganäs och sen vidare till Landskrona där vi övernattar
i helgen. Åker hem på söndag.
 
 
Det blev ju tomt i garaget nu när Camaron är såld och bortforslad till Norge.
Så blockets bilsidor har gått varmt ett tag nu och så dök ett "fynd" upp (enligt sambon)
 
Sambon ska med all sannolikhet ta (köpa) en MC (70-talets) på släpkärra med sig hem och
då slår vi två flugor i en smäll och gör besök hos min släkt i Landskrona.
Jag har inte träffat dom på år och dag så det ser jag fram mot.
 
 
 
Efter att jag ätit spagetti med köttfärssås slog matkoman till och jag tog
en slummer på soffan innan jag klippte gräset. Det var längst på skuggsidan
av huset eftersom det varit så torrt har det inte växt knappt på solsidan.
 
Skrev sen en packlista och allt ska packas imorgon. Jag frågade chefen om
jag fick sluta kl.12 (1 timme tidigare) så att vi kan komma iväg vid 13.00 senast.
Det gick bra.
 
Over and out.............