han går inga långa sträckor.....

 
Så har nu även tisdagen passerat........
 
Jag har från denna vecka fått lite ändrade arbetstider efter önskemål från mig.
Nu ska jag börja jobba lite senare om dagarna. Det innebär visserligen att jag
kommer hem lite senare om dagarna, men det blir bättre för mig.
Jag kommer nu att ha fler dagar då jag börjar jobba klockan 7,00 och sluta 16,00.
 
Det kommer att bli bättre för mig så att jag kan göra mitt kontorsarbete mer effektivt och
att jag kan få en bättre överblick på allas arbete. Speciellt att vara mer tillgänglig för 
dom som jobbar senare på dagen till 17.00.
Nu kommer jag att vara med alla fler timmar. 
 
 
Vi håller nu på att övergå mer och mer till julproduktion och saffrans-bakande. 
Den här veckan drog vi igång med adventsstubbar med skogsbärsmousse.
Lussekatter och andra julbakverk är igång också.
 
 
Vi har ju en tracker på vår katt Musses halsband och kan kolla i en app hur han rör
sig om dagarna. Nu när det varit snöfall så går han inte långt. På ett dygn har han 
inte rört på sig mycket som man kan se på kartan. Han springer bara ut och in
genom kattluckan och vill inte vara ute. han brukar annars gå 3-4 km på ett dygn.
 
Nu ska jag se om jag hittar något trevligt att streama.
Over and out.....